DESINFECCIÓN ALREDEDORES RESIDENCIA DE MAYORES Y CENTRO DE SALUD

Dentro de los trabajos de limpieza y desinfección, que se realizarán por todo nuestro municipio mientras dure el confinamiento decretado por el Gobierno, desde el Ayuntamiento de Órgiva también estamos desinfectando ininterrumpidamente lugares que consideramos de mayor riesgo como los alrededores de la Residencia de Mayores y el Centro de Salud.

Con ello queremos tranquilizar también a los familiares de los mayores que actualmente se encuentran en la residencia. Zonas que serán desinfectadas en más de una ocasión al día.

Agradecer también la gran labor de desinfección que están desempeñando los trabajadores municipales.

———-

CLEANING AREA – DISINFECTION AROUND THE SENIOR HOME AND HEALTH CENTER

Within the cleaning and disinfection works, which will be carried out throughout our municipality while the confinement decreed by the Government lasts, from the Órgiva City Council we will also be disinfecting uninterruptedly places that we consider to be of greater risk such as the surroundings of the Residence for the Elderly and the Clinic.

With this we also want to reassure the relatives of the elderly who are currently in the residence. Areas that will be disinfected on more than one occasion a day.

Also appreciate the great work of disinfection that municipal workers are carrying out.

#EsteVirusLoParamosUnidos

#QuédateEnCasa